Mössan, En liten Joggingtur å Kanske lite dans!

Var har min stickade mössa tagit vägen? Just  nu härjar jag omkring i Morfars gammla "Idre fjäll"-mössa, inte helt fel de heller men den blåser av när jag går eller cyklar för fort. Jag får helt enkelt lägga ut en efterlysning på min stickade mössa!

Jag har precis, tro det eller ej varit ute på en joggingtur. Kanske inte va det mest ultimata tid med tanke på att jag snart ska på innebandy träning. Men man kan ju inte alltid vara perfekt planerad.
Det gick faktiskt bra, jag sätter ett betyg på G+, jag menar jag kan ju inte höja mej själv för mycket:)

Innan jag började springa så följde jag med Lill-Ulla till hennes streetdance. Jag blev tok inpirerad att börja dansa. Jag har ju dansat när jag var liten, men det var jazzdans å jag tyckte inte att just den sortens dans var så kul. Men det finns ju andra danser, så jag måste fundera lite på vad jag ska välja, jag har några alternativ. Det började nya kurser i januari så jag ska kolla om det finns nån tid som passar både jobb och innebandyn.
Skulle verkligen va skit kul att få skaka lite rumpa!

Mandarin påsen väntar på mej.... 

Kommentarer
Postat av: Lajna

Jag följer gärna med på nån danskurs å svänger mina lurviga... har inte hittat nån att gå med här :-D

2007-11-13 @ 12:04:24
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0