Min älskade lila cykel!

Det är nog bara att vänja sig, jag kommer att få åka och stor handla med cykel. Aja det går ju om man vill!

Har så smått börjat leva igen, kändes intte som en total blöt kväll men mitt huvud bevisade nåt annat i morse. Hatar att vakna me linserna i jag blir så förvirrad när jag inte vet var jag är när jag vaknar, måste blinka tusen ggr innan jag får klarhet i saker å ting.
Det var en mycket lyckad kväll, å jag måste säga att Flurran förvånade mej, det va kul som satan! Trodde dock att det skulle va mer styrdans men va lite magert på den fronten. Men jag fick ju min styrdans i alla fall:) Måste ju säga att K är djävulst kul, det blev lika galet den är natten som sist, det är bara å skaka rumpa å röja låss! Haha
Kul att syster-yster höll ut så länge, tror nog att det va isbjörnen som gjorde susen!

Jag har segat hela dagen, va behövligt med tanke på när jag kom hem. Låg och kollade på ännu mer "sex and the city" i förmiddags, vet inte om det är för att nån  håller på å kväver mej eller om jag bara är extra känslig när jag är bakis men gud vad jag grät. Det fanns ingen hejd på det, att Carrie inte vet om vill ha barn eller inte, att Samantha har fått bröst cancer, att Miranda hela tiden sårar Steve och att Charlotte inte kan få barn måste tydligen sätta fart på tår kanalerna. Jag brukar inte va så känslig, men det är jag tydligen för jag fortsatte att grina nu på kvällen också när jag såg fler avsnitt.

Nu måste jag äta har knappt fått i mej nåt på hela dagen (av ren lathet för jag är dö hungrig).


Kommentarer
Postat av: Granne

Har du inte sett den där boxen typ 700 ggr snart?
Du får önska dej en ny i julklapp =)
Puss

2007-11-05 @ 11:25:10
Postat av: Lajna

Lät ju som en helkul kväll :-P
den där M kan ju inte vara riktigt riktig... M, måste ju skämta!
puss å kram

2007-11-05 @ 15:54:37
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0