Lugna gatan!

Det var så lugnt på jobbet idag så jag har aldrig upplevt något liknade under mina verksamma jobb år!
Vi förökte fördriva tiden på bästa sätt;

* Hänga i receptionen
* Hänga i personalrummet
* Hänga i trappan
* Det ringer i telefonen, alla vill svara!
* Fika i receptionen
* Prata lite strunt i schamponeringen (givetvis under lite stols-massage)
* Fika i personal rummet
* Äntligen lunch (tog 1timme ist för 30min)
* Klippa Emmas lugg
* Hänger lite till på nåt lämpligt ställe.
* Klipper lite till på Emmas lugg (är snart stubb)
* Tar två kunder
* Slut för dagen
* Låser å går hem

Det är inte ofta som jag kommer hem å känner mej totalt utvilad:)

Jag fick veta för en stund sen att min nya familje medlem gått bort. Kissen skullle ha flyttat hem till mej efter jul. Jag brukar inte sörja djur men nu blev jag uppriktigt ledsen. Hmm...nu lät det som jag inte bryr mej om nån stackars bäver blir påkörd å dör, men ska jag vara ärlig så är jag ingen "big fan of animals". Detta är bara den verkliga  sanningen.  Å då tänker ni, varför ska denna människa ha katt. Jag gillar mina egna djur. 

Jag har ju haft en katt (som lever livet hos M å P) . Två guldfiskar som guppade runt i en vacker skål (med pump), dom va väldigt givande husdjur. Nu kände jag att jag precis ljög lite, guldfiskarna var skit tråkiga å skålen va skit svår å hålla ren.  Å den ena fisken åt upp den andre. Jag kände ju på en gång att detta måste bestraffas så jag gav inte den feta mördar fisken mat på två dagar. Sorgligt men sant, han dog, tror inte att det berodde på svält snarare tvärtom han dog säkert av fetma.

Nu måste jag leta vidare efter en ny katt.

Igår upptäckte jag nått så förbannat kul, tror att det var min låga humor som gjorde att detta blev skit kul. Jag känner att det inte är helt klokrent att skriva här vad som var så kul men sup mej full å jag är inte blygsam på att visa. Nu sitter jag å skrattar högt i min ensamhet. hahaha...jag kan inte sluta det är så kul. hahaha

Jag har tokat till det totalt, har bäddat på soffan för att tillbringa min natt här:) Är fantastiskt vad man kan göra när man lever själv. Jag behöver ju egentilgen ingen annan än mej sälv, jag har ju så kul i min ensamhet...hahah.

Beställde varsin jätte bra julklapp till mina små troll idag, tror iof att deras Mamma blir ännu gladare.

Syster-yster min kära, jag kommer till dej i morgon bitti, jag vet att du läser  det här ca 05:30. Har man två små yrväder som vaknar klockan fem så så är det inte konstigt att läsa bloggar halv sex.

Nu ska jag lägga mej raklång å sova!

Kommentarer
Postat av: systerysyter

g.yulb ljk,fhhhhhhhhhhhhhhhhhilööööööööö,j.j,l.kh
En liten hälsning från Olle!
Å inte kommer du heller, jävla huve! Vi som snart ska äta lunch. Gissa vad mins ungar kollasr på på barnkanalen, BJÖRNE!!!! Man blir helt nostalgisk!!
Ring när huvudet känns bättre!
Puusussws

2007-11-15 @ 09:42:58
Postat av: systeryster

Å nu e de JOELBITAR!!!

2007-11-15 @ 10:03:31
Postat av: Lajna

Jag höll på att garva ihjäl mig åt den FETA MÖRDAR FISKEN!! haha
De e humor...

2007-11-15 @ 12:40:24
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Granne

nej han var faktiskt lik. seriöst.
stod mitt på e4an med flexväst.

2007-11-15 @ 21:52:47
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0