Jag skulle ju inte!!!!!

Nu sitter jag här igen å inte kan hålla tårarna borta, jag är så förbannat trött på den här skiten. Låt mej va!!!!!!!!

Nu känns det som om hela min morgon är förstörd...svårt att andas igen....Helvete!!!!!
Jag kände imorse när jag precis hade somnat om att jag absolut inte ville vakna igen, ville bara sova. Om jag sover så behöver jag inte tänka, å tänker jag inte så blir inget jobbigt heller. Kanske inte det bästa att fly men det  är absolut enklast.

Nu ska jag ta tag i min tvätt som jag förövrigt inte orkade tvätta mer än två maskiner av fyra.

Kan ingen bara ge mej en smula energi å sen säga att nu är allt bra, lev ditt liv du i lugn å ro...kom igen!!!!!!
Suprice me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0