Inte trött.

Somnde direkt efter Idol, å sov på soffan i nån timme, å vips nu är jag jätte pigg har börjat städa igen, ett bra natt nöje. Finns ingen annan tid på dygnet som jag är så kreaktiv i hemmet som på natten, börjar jag så kan jag inte sluta.
Har en period nu igen (den kommer då å då, och håller i sig i några veckor) då jag inte behöver sova, jag går på ren överskotts energi som jag fått för mycket av den period jag sover igen allt jag missar nu.
Konstigt att jag klara att sova ca 4-5 timmar per natt å ändå kommer jag till jobbet å nån kan säga att det är kul med en frisk fläkt. Jag har iof ett högt tempo hela tiden så jag hinner aldrig bli trött.

Nu har jag ont i magen så jag måste nog sova iaf, ska kolla på lite "sex and the city". Det är ju trots allt en dag i morgon oxå;)
Ska bli kul me lite fest, jag som ska sminka (hos en make up brud/kille?) mej å grejer, verkligen seriöst. Har inte provat min klänning som jag ska ha sen i augusti när jag köpte den, nån sa att jag troligen inte kunde ha den nu, att den skulle va för stor, vet faktiskt inte men jag har ju garnterat inte blivit större det vet ju jag me. Får hoppas på det bästa, den är så fin så den måste bara sitta bra. När man är lite nere å stressad så tappar jag apptiten lite. Men nu kan det ju bara bli bra eftersom allt börjar bli väldigt bra:)

Å tack än en gång M å P för att ni är så hjälpsamma! Vad vore jag utan er!?

Natti Natti alla ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0