Hur svårt kan det vara?

Totalt omöjligt att hitta Lisa Nilssons låt "handens fem fingrar" MED ackorden. Hur ska jag kunna spela den om jag inte har noter eller ackorden? Blir snart tokig, kommer att slita av mej håret snart ,som jag har plattat dagen till ära:)

Nej nu ska jag forsätta med mitt omöjliga projekt...

Linnea var här i morrse det va jätte mysigt va åt frukost å sen lunch ca en timme senare...Min nya klocka i köket funkar tydligen inte så vips va klockan lunch. Linnea skulle på föreläsning. Fan va glad jag är att jag inte pluggar..jag blir förvirrad bara av att hon berättar vad dom gör på lektionerna.

Jävlar  nu måste jag ner i tvättstugan...

Kommentarer
Postat av: Hanna

funkade inte klockan?

2007-11-12 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0