Har ingen bra rubrik

Vet inte vad som händer riktigt, men magkänslan säger mej att det är inget positivt. Jag blev hemskickad från jobbet idag...mår som en skit, å ser ännu värre. Vet inte vad mina ögon håller på med men jävliga är dem. Får aningen panik då jag just i detta nu sitter å försöker förtränga att jag knappt ser vad jag skriver om jag inte trycker näsan mot skärmen.

Detta är ju ett  TYVÄRR (enligt min mor något som jag gått igenom förut), jag själv är expert på att förtränga, vill inte att det ska vara något med mina ögon igen, jag vill leva som jag gör i min röda värld.
Men det smärtar så fruktansvärt i mitt höger öga. Trodde för några dagar sen att det var mina linser som var gammla men jag tog nya för en vecka sen, så den teorin är bara att slopa. Å glasögonen kan fan inte va så skitiga heller. 

Nu känns det som om det blir för mycke, jag tycker det känns som om jag inte gör annat än å kämpa. Inte mina ögon oxå, jag var klar med dem. Ögonen har ju redan ärrat mej för livet kan jag inte bara få va i fred nu.

Jag kanske ska para ihop mina ögon med "Han", dom kan ju leva lyckliga i hela sina jävla liv, så skaffar jag nya bättre ögon (kanske ingår det lite mer färg i dem om man har tur, beror iof hur mycket jag är beredd å peja).
Jag tror jag är nöjd som det är, rött är fint!
Men "Han" kan jag ju sätta ut på tradera.se å hoppas på ett högt bud (tror iof inte att han är värd att betala för),men någon desperat jävel som kanske ska resa till Afrika å vill ha en mycket närgången å efterhängsen resekamrat kan ta å köpa idioten. 

Nej nu ska jag gå iväg å vara lite positiv, kan ju inte bli annat när man står i badrummet framför spegeln å inte ser sig själv...haha... Jag ska få sovmorgon i morgon det är oxå positivt, ända till klokan ett. Mer som är positivt är att det kommer bli en (om mina ögon hänger med) jätte mysig helg, advent å allt. Ska ju träffa dem från den gammla goda tiden, dricka lite vin å såna trevligheter, efter lite vin behöver man ju ändå inte se nåt!!!!

Har skrivit ordet "positiv" 4 ggr (5 med den här), detta måste verkligen vara ett positivt (6ggr) inlägg:)

Natti natti ni glada!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej Emma, tack för ditt inlägg. Min huvudvärk gick över ungefär vid 17,00 vilket var bra då spelarsamtal och träning startade klockan 18,30. Hoppas att du blir av med din huvudvärk och annat som besvärar dig också för den delen. Sköt om dig, vi ses i hallen.

2007-11-29 @ 23:18:32
URL: http://zerpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0