Funderat

Jag har funderat på nåt ett tag nu.

Jag kan inte riktigt få grepp om det...om man säger att man inte vill såra nån...å ändå gör det, fast kanke utan mening iof. Men ändå, tänker så här: öppen å glad ena sekunden å sen helt plötsligt blir människan lite kort i tonen...kanske är fel att säga att jag blir sårad av det men det är ett konstigt beteende, iaf från nån som jag trodde hade ett normalt beteende.
Det sårar ju på ett sätt eftersom man tappar lite förtroende för personen, kanske kan va så att man inte vill prata mer eftersom man inte vet vad som orsakade den "korta tonen".

Detta var verkligen förvirrande...jag måste nog fundera mer på det här....

Nu  ska jag sova för att imorgon bitti ta tåget hem till den stad som är HEMMA!!!

Tackar för en trevlig vistelse i Norrköping:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0