Fler skrik till världen!

Satt precis och kollade på webbisar, två av mina kunder har fått barn, jag blir alldeles varm när jag ser dem små liven. Tänk vad lite dom vet om vad som ska hända, hela livet framför sig. Jag ställer mig alltid frågan när jag ser ett litet barn; "hur ser hon/han ut om tio år, vad har den för intressen, vad tycker den om osv osv?"
Det måste vara fantastiskt få se sitt barn första gången. Det är lycka som inte kan beskrivas utan bara upplevas tror jag. Jag börjar se fram emot den lyckan:) Ska bara vänta och se om nån vill dela den med mej, kan bli lite svårt annars;)

Kollade på lyxfällan hos Mormor å Morfar (det är ju varannan tors). Jag blir helt stum när dom visar vad dom tjänar och sedan hur mycket dom gör av med...Vet inte om dom är helt tomma i pallet eller bara har hamnat på helt fel spår. Klart att det kan vara svårt att  få stopp på ett missbruk i detta fall penga missbruk, men ändå. Är iof väldigt positivt att dom söker hjälp, så det är ju bara att hoppas på att  dem tar åt sig av råden å gaskar upp sig.

Snart ska jag ta tag i mitt bestyr, måste kolla vad jag ska ha på mej på lördag...Jag ska ju till Berns...Ohhh så tjusigt, jag klär nästan upp mej mer med tanke på vart jag ska tillbringa min natt. Håll i hatten....på samma hotell som alla Idolerna, ja det är sant! På Hotell Angle (?) på stureplan...Ohhhh...Tänka att jag bara ska mingla runt hela tiden.. det är bara för att jag älskar rika backslick killar som lever på pappa.
Jag tycker det är mysigt med killar som skiter i sin personlighet å går på uteseende och pengar, Mmmmm mums undra just vem som bjuder på flest drinkar, jag har ju som sagt en liten svaghet för den sortens killar, å vad jag hoppas på mest är att det ska vara lagom stelt och städat... nej jag skiter i dom faktiskt  å hänger me alla galna frisörer, Jippiii!!!

Jag bloggar mellan mina kläd provningar, går sådär.....fort följer.....

Fick ett litet lyckorus nyss (nej tog inte en snaps) jag stutsar runt i MIN egen lägenhet, sjunger högt till en låt som jag tror att någon skrivt om mitt liv...sjunger ännu högre (stackars grannar)...jag gör vad jag vill...gjorde nåt nyss som jag gör när jag vill å som ingen kan säga att jag inte får eller kan ge en kommentar till för som ´sagt jag gör vad jag vill.

Detta blir ett långt inlägg....

Jag kommer som det ser ut just nu att entra Berns naken! 

Nu har jag efter många olika klädvarianter kommit på att jag ger upp, jag måste sy in kjolen...fan..jag kan ju inte ens sy:(

Nu är jag tillbaka och bloggar seriöst igen. Jag har kommit på att om jag någon gång inte kan jobba som frisör mer ska bli präst. Jag fick lite själa vård av min präst kund idag. Jag har tre präst kunder, dom verkar dra sig till mej så jag känner att det finns ett sorts tecken där. Halleluja!

Nu ska jag se om det finns högre makter som kan hjälpa mej med mina klädbekymmer...å det är krig i världen!



 

Kommentarer
Postat av: Lajna

ÅÅÅÅ va kul å gå på Berns :-D *liiite avis* :-)

2007-11-23 @ 09:17:47
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0