Dagen efter!

Hade lagfest igår. Det var bestämt att jag och Throzan inte skulle dricka efter klockan elva. Vi skulle jobba idag vid nio!
Man kan säga att det gick...hmm...käpprätt åt...ja..helvete! Sista alkoholhaltiga drycken slank ner straxt efter klockan halv två!

Slog igen ögonen nånstans runt halv fyra tiden...vaknade klockan halv sex av att lägenhets innehavarens katt vält ut mitt vattenglas...katt fan! Det var bara att börja torka golvet, stod på alla fyra å försökte komma åt under soffan, vill ju inte förstöra det gammla trä golvet.
Lägger mej som ett dragspel igen i den icke rymliga soffan;) Vaknar efter ca tio min av att min mun är som ett sand papper, upp för att hämta nytt vatten, har något svårt att fokusera vart jag är (har somnat med linserna i). Hittar till slut lite vatten och somnar om igen. Vaknar återigen efter en timme av ångest...bad en tyst bön om att någon skulle ringa å säga att någon stackars sate har tryckt tuggummi i låset till salongen. Å vad synd jag måste vara ledig idag, sov ut du! Detta händer aldrig:(
Går till jobbet å det första jag ser 'är våran odugliga elev som mest är ivägen...hoppades hon skulle  fastna inne på lagret å kommer ut lagom tills det är dax att gå hem! Detta händer inte heller! Vad hemsk jag är...heheh...häxan lever kvar sen haloween!

Min första kund var kvinnan som gav mej lån på banken, kändes inte helt rätt att stå bakis å lukta gamalt rödvin. Jag klippte och det blev bra. sen gick det utför, fick anstränga mej för att se proffisionell ut.
'
Jag har alltid haft som regel att inte gå ut dagen förre jag ska jobba. Så detta var en engångsföretelse!

Men det var jätte kul igår iaf! förutom att min vinare sprack på jobbet å flöt ut på hela personalrumms golvet. Alla var där med sugrör för att inget skulle gå till spillo!!!:)

Nu är det dax att gå på bio. Vet inte vad jag ska se än. Det är mitt bio sällskap som har valt film å jag får tydligen inte veta vad det är förens filmen börjar. Kan ju bli riktigt spännande:)

Den lila fina väntar...

Kommentarer
Postat av: Lajna

Bra att du har en arbetsmoral iaf :-D det är det många som saknar ska du veta!! cred till dig!!

2007-11-18 @ 11:37:08
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0