Blodet droppar!

Jag har huggit mej i fingret med den stora kökskniven, blod överallt, på golvet, diskbänken, hela mina kläder blev röda:( Man kan säga att det blev Stockholms blodbad i mitt kök.
Gud vad jag kan överdriva saker, det är en specialitet som jag har. Jag gillar när det blir lite kryddstarkt! Mer sambaloleki åt folket!
Nej nu får det va slut på den här, jag hackade faktiskt ganska mycket i fingret, blödde lite oxå! Men som sann frisör har jag ju en för kärlek till klippsår i fingrarna.

Idag träffade jag två gamla vänner som va mina bästa kompisar i gymnasiet. Vi tappade kontakten helt plötsligt, å det känns som jag har saknat dem. Vi kanske tappade den för att dom försökte stoppa något som dem visste skulle bli galet. Å ack så rätt hon hade! M sa precis det som just har hänt, hon jobbade för att jag skulle förstå men jag blev så arg och besviken att jag avfärdade henne. Kan man skämmas två år senare? - tydligen.
Vi bestämde iaf att vi skulle träffas nästa fredag å äta tacos, otippat när det va till Lill-M vi ska:)

Jag har det största I-lands problemet som jag haft på länge. Nämligen en eller två katter!? En katt blir ju lite ensamt, när mitt spontana liv ser ut som  det gör, den måste ju ha en kompis. Men två katter får ju inte plats i min cykelkorg. Detta ska jag fundera igenom mycket noga över en kopp te. Djup som jag är!

Jag va och åt köttbullar och hemma gjord potatismos (de du Hanna) hos Syster idag. Det är så bra å ha henne, hon finns alltid där, jag kan gnälla om allt å hon håller alltid med mej å tycker att jag har rätt..haha nästan iaf.
Jag har funderat på hur det blir när jag ska ta hem min nästa pojkvän, tror att Syster kommer granska honom mkt noggrant. En mer över beskyddad stora syster får man leta efter, å det tycker jag är bra. Någon som håller lite koll, men nästa gång ska jag lyssna på vad hon säger då kanske jag kommer leva lycklig i alla mina dagar.
Jag lovar Lisa jag ska inte dra hem nån slusk, hmm det ska bli intressant å se vad jag kommer släpandes med!?

Vill bara säga att det är tur att jag har dej. Jag säger som du sa när vi åt sushi å drack vin i sthlm: "Jag skulle inte behöva någon annan vän bara jag hade dej". Jag kommer aldrig att glömma den meningen. Love you sister-ister!

Nu ska jag packa i ordning min väska. Vi ska ha lag fest i morgon kväll. Ska bli kul. Det är ju alltid lite spännade å träffa laget utanför planen. Det finns bara en liten hake, jag jobbar på lördag, å det känns lite jobbigt, får inte dricka efter tolv.

Nu ska jag snart dra nåt gammalt över mej!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Rörd till tååårar!

2007-11-16 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0